listalista

Bara för att jag vill att tiden ska gå härmar jag ebbis här lite!

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nah, är rätt nöjd med min längd.
Skulle du vilja väga mer?
nej, helst mindre.

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
öh, ja? eller mest ledsen.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
yeah ^^
Skulle du vilja dricka dig full nu?
okejdå

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Om jag ta hjälp av händerna så ja, annars nej.

Kan du slicka dig på näsan?

nejjjj!

Kan du kolla i kors med ögonen?

haha, ja :D skillad på det!

Kan dina föräldrar lita på dig?

för det mesta :) om man itne nämner orden fest hemma så kan dom nog det.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

jaa :)

Kan du vara på fest utan att dricka?

jodå :)

Kan dina vänner lita på dig?

absolutliiie!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

jaa ; :D

Kan du suga?

hur menar du nu?  ;> hahaa!

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
tror de :D

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

haha, JA!

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

japp!

Har du ett syskon?

ett?  nää.. sex stycken

Har du varit full den här månaden?

full och full, onykter iaf :)

Har du någonsin haft sex med någon?

jajamen!

Har dina föräldrar ljugit för dig?

har dom säkert^

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

faktiskt. :O

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

nöpp :;)

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

tror så ;>

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

nääej!

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

nejj.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

vet faktiskt inte, tror inte det :D i'm a good girl!

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

japp.

Har du haft sex med mer än tre personer?

nej

Har du ljugit på någon fråga än då?

alla

Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Jannie, Tilda. fast jag träffar de inte så ofta, men dem kan jag säga allt till!

Vem älskar du?

många fina människor, men mest phille ;*

Vem hade du senast sex med?

vem tror du?

Vem vill du bli full med?

LOTTA!

Vem är den bästa artisten?
jag!

Vem pratade du senast i telefon med?

mamma

Vem har du en liten crush i?

paradise hotel-patrik. hahahaah!

Vem är snyggast i världen?

jag

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

mamma, då lär jag ändå få lite (a)

Vem är snällast i världen?

jag ? daah!

Vem är din bästa kompis?

svarade på det nyss?
Vem vill du prata med?

någon som vill prata med mig. hahaha

Vem sov du med senast?

phille.

Vem såg du full senast?

hm. donno ^^

Vem vet allt om dig?

Jannie & lotta

Vem kysste du senast?

phille ;*

Vem kramade du senast?

donno ;D

Vem kan berätta allt för dig?

mina fina vänner såklart.

Vem kan du berätta allt för?

mina fina vänner :*

Vem hatar du?
ingen speciell faktiskt :D

Vad blir ditt namn baklänges?
enieledam


Har du gjort en snöängel i år?

japps!

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
inget alls. :)


Har en dröm gått i uppfyllelse?

ja, aboslut :)

Tycker du att sengångare är söta?
nja, inte så.


Har du någon gång testat karate?

nej. haha


Första sporten du gick på?
fotboll i think ;o

Minimorötter eller pommes frites?
pommes ;*


Vad längtar du mest till just nu?
först julias födelsedagsfest och sedan min ;*


Hur gammal har du tänkt bli?
har inte planerat det riktigt än, tar dagen som den kommer ^^


Har du haft vattkoppor?
ja, fast var pluttliten.

Vad drömde du inatt?
donno, har inget minne.


Vilken tv-serie är bäst?
DHW <3


Vad åt du senast?
potatis, biffar och sås, inte sådär glammit men gott var det!


Höga eller låga strumpor?
mittimellan :)


Vad är du mest rädd för i hela världen?
typ krig eller att dö :o


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
det händer.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
rooosa


Bikini eller baddräkt?
bikini


Snyggaste läraren?
finns ingen ;o


Är du mörkrädd?
ibland ;o

 


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?

yepp


Riktig gran eller plastgran?
plast duger!


Tänt eller släckt när du ska sova?

släckt :)


Godaste drickan till frukosten?
Mjölk eller iskaffe!


Vill du bli president?
nej, usch!


Har du spelat tjej i en teater?
ja, en troll-tjej :)

Duscha eller bada?

beror på situationen :)


Har du gråtit i skolan nån gång?
jao

Hur tar du dig till jobbet?
till skolan åker jag buss, och jobbet vet jag itne för de har jag inget ;b


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
nä, det tror inte jag.


Sjunger du på toa?

hah, nö :)

Vilken färg har din jacka?
svart, men jag har stulit matthias nu(den är lite feminim) och den är röd.


Använder du långkallingar?
nopp (:


Är du höjdrädd?
nejnej


Vilket land vill du åka till?
ett varmt land :D


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
kommer inte ihåg ;o


Vad ska du göra NU?
duscha!

--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
absolut!

Har du sett din bästa vän gråta?
japp.

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

vet inte ^^

Vad åt du senast?
sa ju de innan -.-

Har du fått någon komplimang idag?
tror inte de ;<

Har du varit med i en rättegång?

nej.

Är du polare med grannarna?

polare och polare. nej

Vilka språk talar din mamma?

Svenska

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
näsan ^^

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
ehn. det var nog i söndags.

Gay?
nop

Har du däckat/spytt för att du druckit?

inte däckat, men spytt ;o haha

Har du äggat ngn?

nopp

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

nej ;>

Suger det här?

nja, lite.

Har du varit på stranden?
ja, men inte iår.

Har du haft en stalker?
hahahhaa, ja!

Minns du din/dina musiklärares namn?
jao, när jag väl hade musik ^^

Hur bra är din syn?
inte den bästa kanske.

Har du varit på ett party?
yeah!

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

nej, usch

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

jaha, men han är upptagen. SYND

Har du varit utomlands?
yeeee

Har du sett din bästa vän naken?

det tror jag nog. haha

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
vet itne faktiskt.

Var är dina syskon just nu?
överallt?

Vad var den senaste drömmen du minns?

haha, no comment

Vilken tid gick du upp i morse?

tio typ, as najs.

Vad ska du göra i helgen?
sova!

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

orkar inte kollla

När va du riktigt sjuk senast?

det var väl innan jul tror jag.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
vet inte ;o

Vad finns i din bakficka?

har ingen :D

Har du färglinser?

nej

Vad gjorde du kl 2 inatt?
soooov.

Vad är det första du gör på morgonen?

öppnar ögonen.

Vad ska du göra efter det här?
duschaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0