sommar i sverige

Hej bloggen och hej kära bloggläsare.

I mitt liv just nu är det väldigt fult upp kan jag säga, jag solar så mycket jag kan, jag är på körskolan i stortsett varje dag och om jag inte gör något av de andra altenativen är jag med mina vänner eller sover. Jag kan säga att mitt sommerlov är awesome! Gillar verkligen det starkt och vädret är ett stort plus, fast idag har det varit dåligt hela dagen förutom kvällen,

 ikväll var jag och elin nere vid bottorp och hade picknick på bryggan. fyfan vad det var härligt! solen lös på oss och det var varmt! Vi tog en massa bilder, men det är bara bra, alla gillar väl sommarbilder som sedan blir sommarminnen. Jag gillart iaf : )

Imorgon blir det att sova ut lite och de gillar jag, men vid 14.20 är det dags för körlektion igen. Efter det ska jag med mamma till martins gamla lägenhet och städa, inte så kul, men vafan : )

Nu tror jag att jag ska ta mig ett knäckebröd och kolla lite på Remember Me och sedan nana!
Vi hörs när vi hörs ; )
Ciao.








Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0