bra helg!

Efter en halv vecka i magnus lägenhet kan jag säga att jag har mersmak! Jag vill åka tillbaka dit och leva där som om de vore min egna lägenhet, det hade varit riktigt najs! Men jag får nöja mig med dessa dagar och jag ska inte klaga, för det har varit underbart fast att jag itne har så mycket pengar nu efter all mat samt två utgångar både fredag och lördag. Men det var riktigt kul. Grattis till underbara Lotta som fyllde i lördags!

Idag har dagen bestått av tv, nudlar, tv, tv, tv, städa, kört bil, städat och lite pluggat och jag kan säga att ajg behöver verklgein plugga mer nu :(  har ett "prov" i morgon på modernismen, inte okej alls faktiskt.

Nu ska jag ta en dusch, lägga mig framför tv:n(igen) och plugga! eller ja.. försöka : )

Godnatt!


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0