..

10 FAVORITER
Färg: Gul såklart!
Mat: pastasalladen på kebaben! & tacos :D
Band: nä.
Film: dont know
Bok: orka bok :D
Sport: wii sports<3
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag eller lördag ;D
Glassmak: vanlij :D
Tid på dygnet: hm, antingen 14:00 eller 22:00 beror på vad man gör :)


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: små irriterad ;D
Smak: turkisk peppar
kläder: mjukis style! sommarlov?? :D hahaha
Bakgrund: datorn; mig och lotta. mobilen; en blomma
Nagellack: nada
Tid: 17:50
Omgivning: kläder :(
Irritationsobjekt: sprängade huvudvärk ;o


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej, tror ej det
Brutit mot lagen: hihi.
Blivit arresterad: nono
Badat naken: ye
Varit med på TV: när jag var liten :D
Kysst någon du inte känner: ye


3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Lotta, Mathilda och elon
Du tycker om: massor :D
Du inte gillar: hehe, massor
2 VAL
Kaffe eller te: te! eller iskaffe ;D
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN: hemlis då

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0