veckan är full!

har borta en dag och de kan jag förklara. Jag har pluggat! Hade ett fett prov på tio sidor idag.
Ingen kommentar på hur det gick. Jag kommer inte kunna blogga särskillt mycket heller, men något inlägg då och då kanske slinker in : ) Här är anledningarna varför jag kanske inte kommer att kunna blogga:

Idag har jag varit på stan en snabbis och köpt något att ha på kroppen på fredag och lördag! Samt måste städa rummet snarast!
I morgon blir det skolan samt chill i parken med massor av tjejor, grillning ska de bli.
Fredag blir det redovisning för ettorna efter reklamveckan! Och det blir även min första utgång ever!
Lördag fyller jag mina efterläntade 18 somrar, då släkten kommer och firar mig på dagen och på kväellen kommer fina vänner och festar loss för att jag är awesome.
söndag blir det träning med lottis samt chilldag, typ slappna av efter helgens bravader!

Kan någon förstå att jag längtar?


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0