ettstyckspringbreak08

jag kan säga att springbrek har haft ett par heliga moments . Tänkte berätta lite om ett, eller iaf visa något zhöta bilder ^^

SPRINGBREAK-08














HEHE. ja. dessa springbreak kommer vara ett minne. men jag kan säga att springbreak brukar inte vara mina nyktraste dagar iaf?  HAHA! men vad jag sett på facebook ska de sluta vara Springbreak nu, och de suger.


Mina Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHAHHA! LOVE IT! <3

2010-03-11 @ 23:23:46
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: maria Syster

NÄ, de är inte slut med Springbreak syrran! Tillbaka nästa år! DÅ ÖSER VI!

Vi får ordna ett eget springbreak detta året...hehe

2010-03-13 @ 22:19:01

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0