hihi

Jag är snäll idag. Jag har baka kladdkaka lagom tills min bror kom hem (inte alls meningen egentligen, men vi säger det) Sedan la jag upp en bit till honom och gick in till tv:n därhan satt. Han blev glad. Sen när jag skulle hämta mer så skriker han;
"Får man ta meeeer?"
"jaaa, men den står här ute!"
"Snälla madde, jag är dödströttt"
"jag också!"
"jag gick upp vid fem i morse"
" deeeee..... gjorde inte jag"

("hållkäften jävla kattjävel annars bryter jag nacken av dig och släger ut dig i snön!!.") - matthias.
Tror ni katten blev tyst? HAHA
Det slutade med att han fick hämta själv iaf, hihi!

jag är trött, jag älskar att sova, ska nog sova tiiidigt ikväll, mend e kommer inte sluta så ändå, men jag skriva ner de så känns de ju iaf lite bättre : )  hihi!

hejjjdå!


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0