ännu en lista : )

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nej : )

Hånglat med nån riktigt ful: jaaa :((((

Hånglat med fler än 50 pers: nej.

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? inte hånglat, pussat möjligtvis!

Gjort något riktigt dumt? kanske : )

Gjort något du verkligen ångrar? japp.

Åkt ambulans? nepppp

Gjort nåt olagligt? i don't know!

Fått din mamma att gråta? inte vad jag vet.

Slagit ner någon? haha, matthias kanske :D

Skämts över dina föräldrar? kanske.

Sagt jag älskar dig och menat det? jajamen ..

Tar du droger? nope

Dricker du? sureeeee

Vilka kläder sover du i? stor tröja och trosor :D

Vad hatar du verkligen? vet inte riktigt.

Är du ensam nu? ja, just här, men min bror sover i rummet brevid & min mor lite längre bort i huset.

Vill du gifta dig? tror så

Vill du ha barn? vet inteeee ;b

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag

Såg dig gråta? hm, min tv igårkväll? x)

Fick dig att gråta? gamla bilder.

Du delade en dricka med? lotta :D

Du gick på bio med? ingen aning.

Skällde på dig? vet inte.

Sa någonting till dig och vad var det? mamma sa godnatt.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? jaoo

Kramat någon? nej

Pussat någon? nej

Köpt någonting? hm, nej. haha eller jo, en sallad: )

Sjungit? yyes :D

Saknat någon? ja.. tyvärr


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0