arg madde

Jag blir så sjukt trött på människor ibland. Såna som sviker HELA TIDEN, jag kan erkänna att jag inte är gudsbarn och är supersnäll och aldrig sviker, men jag försöker att vara en god människa mot folk, och vad får man för det?  jo, en RYGG eller en hand som säger "jag vill inte prata med dig, eller låt mig vara"
Förstår inte hur man kan vara så iskall. Blir så jävla förbannad. Förstår inte heller vad jag har gjort för fel. herregud.

Är så trött på folk som inte hör av sig men när de gör de efter ett tag så tror som att allt är som vanligt. BULLSHIET kallar jag de då. skyll er själva vad ni mister. PALLA!

orkar inte lägga ner med dig på er nu...

hoppas verkligen ni läser min blogg, så ni vet.
!!!!!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0