dagens;

Humör: överglad?
Planer: sova!
Lyssna på: marias spotifylista
Artist: ingen : )
Tv program: film sennn : )
Bästa: att kalendern blev klar!
Blogg: kanske min :D
Väder: apkallt väder:(
Gjort: varit i skolan och gjort klart kalendern, redovisat och fikat! :D
Beroende: muuuusik
Känsla: ensam men glad!
Sämsta: att lotta var mupp. x)
Klädsel: böxor och töja
Mat: blcka and white i skolan ;* plus kanelbulle och muffins! :)
Frisyr: luggen uppsatt bakåt : )
Citat: jag är bäst ät en häst
Saknad: saknar ingen
Vän: jennut
Plats: sova i min säng :D
Pryl: mobil ofc
Minne: när jennie, jag och martin gick hem från pierre för något år sen ^^
Längtan: SOMMAR och VÄRME
köp: nada:)

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0