det blev en härlig tisdag!

Nu är jag äntligen hemma, eller äntligen vet jag inte ritkgt, för det har varit en awesome dag!

Dagen började med en sjukt lång sovmorgon, najsnajs. Sen var de trafikkkunskap när jag kom till skolan, vilket var en chill lektion, först en film om alkohol sedan göra massa test på astra (trafikfrågor) och jag klarade B delen! sjukt najjjs!
Efter de mötte jag upp Jannie, vi käkade på Frasses och snackade, men innan träffade vi på några holländare som vi skulle lära dom små grodorna, men jag måste säga att de inte gick så bra. Men dom hade kul iaf och de kan jag lova att jannie och jag också hade! Haha!
Sen åkte vi hem till Jannie och spelade lite wii och skrattade. Jag tycker om Jannie!

Jag har även hunnit med att sola idag, fick ingen färg så, men lite rosiga kinder fick jag allt, de kan ni väl se på bilden under?  ;)



Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0