man kan inte förstå allt

tjenixen!
Denna dagen var väl helt okej, myckeet skratt kan säga att det är lite svårt att få jennie att förstå ibland. Jag skulle förklara en ganska simpel grej om att spara orginalfilen på ett speciellt sätt. Men jennie förstod inte och jag fick verklgein damp på henne, visste itne ritkgit vart jag skulle ta vägen, sen frågade julia jennie om hon förstod, jennie svarade:  ... .. ...  ja. Alltså var det ett nej och jag fick börja förklara igen. haha!  men det var kul!

Våran kalender som vi har hållt på med i två veckors tid blev klar idag. nu är det bara lite små saker som ska fixas! mycket bra av oss tycker jag allt! kommer säkert upp en bild någon gång ^^

Var nyss på kalas för pappas bror som fyllde 60. Himla roligt.
ironi?
japp.

Imorgon är de sista dagen på APU:n och vi slutar kvart över ett! <3

Nu ska jag sjunga vidare! har en fin dag ;>


Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, förlåt hjärtat <3

2010-05-06 @ 22:55:28
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0