youlovemeLISTA<3

Bara för att mitt huvud värker och jag har grymt tråkigt och inte har något annat att skriva kommer en sånhär härlig liten lista, i know you love it!


Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej, kortare faktiskt.
Skulle du vilja väga mer?
nej, mindre ^^
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
ja, de blev jag ;b
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
sure!
Skulle du vilja dricka dig full nu?
gärna.

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
Om jag har hjälp av händerna, så ja : )

Kan du slicka dig på näsan?
nej. ^^

Kan du kolla i kors med ögonen?
ja :D äger på det.

Kan dina föräldrar lita på dig?
För det mesta : )

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
ja, om jag sover så går de ju : D

Kan du vara på fest utan att dricka?
kan jag väl, men inget jag föredrar (a)

Kan dina vänner lita på dig?
Absolut!

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Kanske om ett tag^^

Kan du suga?
jodå :)

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
visst ^^

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
vem har inte (a)

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Jepp!

Har du ett syskon?
nej, sex stycken.

Har du varit full den här månaden?
yeee! senast i fredags ;o

Har du någonsin haft sex med någon?
de har väl hänt!

Har dina föräldrar ljugit för dig?
I guess.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
kanske, eftersom mitt huvud gör ont!

Har du borstat tänderna den senaste timmen?
nepps!

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
tror ej de.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
noipe

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
men nej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
sure, emn jag ska aldrig testa.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
typ, haha!

Har du haft sex med mer än tre personer?
nejnej : )

Har du ljugit på någon fråga än då?
nej ^^


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Jannie och potta.

Vem älskar du?

många (a)

Vem hade du senast sex med?

Den får du gärna klura på!

Vem vill du bli full med?

louise! saknar henne!

Vem är den bästa artisten?
finns ett par : )

Vem pratade du senast i telefon med?

Tror de var potta!<3

Vem har du en liten crush i?

potta juuu! enligt facebook iaf: )

Vem är snyggast i världen?

Den kan amn klura på!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

mig, mig, mig och min familj.

Vem är snällast i världen?

absolut jag! (HAHA)

Vem är din bästa kompis?

skrev ajg ju? -.-
Vem vill du prata med?

någon som gör mig gladis!

Vem sov du med senast?

potta!<3

Vem såg du full senast?

elin och lite randoms.

Vem vet allt om dig?

ingen vet allt, men jag tror potta och jannie vet mest.

Vem kysste du senast?

dark secret! blä blä

Vem kramade du senast?

jannie<3333

Vem kan berätta allt för dig?

dom jag kan berätta allt för, kan berätta allt för mig.

Vem kan du berätta allt för?

mina närmaste
Vem hatar du?
HAHA, ajdu, vart ska jag börja? :D

Mina Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHA, "vem kysste du senast? dark secret" HAHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAAH! jag dör.

2010-05-05 @ 22:12:50
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: madde

inte kul alls elin : ( äckligt.

2010-05-05 @ 22:22:52
URL: http://madderomin.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0