Alla gör precis samma saker

Säger ett grattis till världens bästa mamma som fyller år idag! Förstår dock inte att folk kan vara så omogna att inte ens skriva grattis, blir ganska irriterad på det. Är du 3år eller? dock bryr jag mig inte egentligen, men kände att detta var ett steg på omogenhetstrappan.  herregud. men, MAMMA ÄR BÄST! ♥

Idag har det varit en äcklig dag eller ja, morgon = fick vänta på bussen i 40 min, 40 jävla minuter ute i "snöstorm" är inte kul alls! Annars var väl dagen helt okej.

Varit på stan med mamma också, då vi handlade lite mat och även sprang en snabbis inne på ikea, de slutade med att vi tog hem kinamat och åt de med tessan och matthias.

Nu ska jag lägga mig framför tv:n och glo på något kul. HÄJ.


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0