Allt är likadant så rym med mig inatt

Hello.
Första advent idag, ja.. som ingen visste det? haha!

Nä, men tänkte faktiskt berätta om helgen om det är ngn som bryr sig. haha!

I fredags var de palace ju, och neonparty alltså;  glasögon som lös i mörkret, färg som lös och halsband och armband som lös. Mycket najs! Kvällen var helt okej, dock var förfesten mycket roligare än vad det var på palace, jag lärde mig lite jumpstyle och det rimmades en heldel med Tessan och Pernilla. Haha, vi kan endel alltså! Kvällen slutade med att matthias försvann och jag fick småpanik för att han hade min mobil och min lapp till garderoben... Men de löste sig fast att vi missade bussen, de blev taxi hem! :D



Igår åkte jag till lottapotta och vi visste inte alls vad vi skulle göra, men först gjorde vi våran idrottsuppgift och skickade den till läraren och efter kom lotta på världens braigate idé! Lotta och jag bastade aslänge efter de sprang vi ut i snön och rullade lite, vi var faktiskt nakna, så de var kallt! Sen sprang vi in till bastun igen. Vi hade även hårinpacning och ansiktsmask, värsta minispaet! Efter de blev de cider och massa snack vid tv:n samtidigt som "Kärlek på menyn"  gick. Får inte glömma och säga att vi käkade chips och dipp♥ också! Sedan vid tolvtiden gick vi ut i snön och bara gick och gick och gick sedan satte vi oss på en fotbollsplan och gjorde snöänglar! Vi har även planerat lite för nyår, typ. verkar bli asnajs detta året :) förmodligen.

Nu ska jag kolla på någon film och vänta på att mamma ska göra nuggets! mums!  ♥

PUSS



<3


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0