du är bäst nu men du var bättre förr

Kvällen igår var verkligen awesome! Den börjades hos lotta där vi, mathilda, jag och lotta förfestade lite (läs mycket), skulle sedan gå till bussen, kollade fel så fick stå ute i hundra år innan den kom, fast de gjorde inget för att lotta och mathilda var roliga att titta på så tiden gick fort : D
Sen kom bussen tillslut, de blev en lång färd in till kalmar, men vi sjöng, spelade musik och skrattade för att fördriva tiden, samtidigt som vi fick allt för många blickar på oss, men kul vare.

Vi kom in på sandra, hängde av oss jackorna och ställdes oss och kollade på björn, awesome dude! Det som var mindre awesome var att folket puttades så in i helvete, jag blev arg och skrek, ingen reagerade. höhö.

Lotta och jag blev bjudna på en cider -  ja, man får faktiskt skryta över det!

awesome kväll assoo.



söt pose.....


lotta<3madde


björnen!



har inte  så mkt bilder, har mest filmer, och vet inte riktigt om jag får lägga ut dom ;o


Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut filmen i en dag bara, ska lägga ut den på vår extremchills blogg ((:



/ Celie

2010-11-14 @ 21:16:01
Postat av: Madde:*

jag gör det i morgon celie :)

2010-11-14 @ 22:35:21
URL: http://madderomin.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0