Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd

Idag har jag varit ledig, alltså sovit bort hela dagen och inte gjort något alls.
Fast jag har faktiskt varit med tessan en stund, vi fixade lite inför fredag : ) Sen har jag varit med mamma och handlat, duktig tjej!

Jag har även hunnit med att köra på blank is, tycker att de var ganska läskigt faktiskt.. ;o körde typ i 50 på en 80väg, men de får man faktiskt, hade jag kört fortasre hade jag knappt kunnat stanna känns de som.

I morgon är det skolan, sedan hem och gräva ner sig i sängen för att vila upp sig inför fredag då det är; Utgååång! fetttt najs!

Btw, jag såg The social network nyss, den var sjukt bra faktiskt, lite cool sådär. den gillade jag :D

Men nu ska jag slänga mig i sängen och glo på CSI, hörs i morgon, natti :)




jag var med i playboy igår....................... nat


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0