nä, kör en lista på det...

Klockan är: 22:32
Ditt namn: maddde
Födelseår: 92
Ditt födelseställe: bb? 
Spelar du något instrument: nejjj
Ligger Skåne i Sverige: nej, verkligen inte.
Har du några danska släktingar: tror jag icke. 
Dina första tankar när du vaknar: vad är klockan 
Är du hungrig: ja :((( 
Vart befinner du dig just nu: på en stol, vid fönstet, i mitt rum, i mitt hus, i vassmolösa, i kalmar, i kalmar kommun, i sverige, i världen, på jorden.
Vart bor du: däe du inte bor
Är du singel: as-singel

Vilket land kommer du ifrån: rumänien naaaaaaaaat
Din mobiltelefon: ja? eller va?
Låt just nu som jag lyssnar på just nu: ingen, lyssnar på tv:n
Antal timmar sömn inatt: för några. 
Vem är snyggast: ;) 
Vem vill du ha just nu: åååh! m :D 
Höger eller Vänsterhänt: hüger 
Sängdags: om 10 min typ.
Brukar du svara på kontaktannonser: hahaha, nääää 
Åsikt om jultomten: tönt i varma kläder
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: rebecca elr linda
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: något dubbelnamn ;o
Pepsi eller Coca Cola: cååla
Mjölk i kaffet: absolut!
Sjunger du: dåligt....
Har du varit kär: yes! 
Är du kär nu: nej.
Den starkaste du vet: men.. jag såklert? :D  
Vill du gifta dig: japppp.
Kommer du överrens med dina föräldrar: ibland........ 
Vad vill du arbeta med när du blir stor: kändis för att jag har så mkt pengar. 
Din hårfärg och frisyr: ful och blä 
Skorna du hade på dig idag: vit/grån convörs 
Kläder du hade på dig idag: bytte runt lite, så allt :D
Vad har du på dig nu: sovkläder.
Favoritfärg på kläder: svart och gult, dock helst inte tsm :D 
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: några fina nya.
Har du rosa kamouflage-kläder: nej? hahhah
Tatueringar du har: på handleden
Piercingar du har: nej
Har du glasögon: borde ha
Hur ser din plånbok ut: gul såklart?
Din perfekta Pizza: beasås på ju.




1. Berätta om första fyllan.
jag var 12?  mina föräldrar ville kolla hur jag reagerade på alkohol, jag blev super flumig och åt två stora tallrikar med mat och låg i sängen och skrek efter mamma och sa att de snurrade. Plus att jag inte kom ihåg att mina syskon hälsade på...  trevligt ju.


2. Berätta om första kyssen/pussen.
hahah, satt i våran gala husvagn, skulle kyssa någon för försa gången, vi satt mitt emot varandra och sen pussades vi, efter vi var typ 8-9?  reagerade båda: BLÄÄÄ!!!! ;D
 
3. Vem är ditt snyggaste hångel?
åh, en snygging i somras. åh, mums.


4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
äldsta 23, yngsta 17

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
nä, jag är inte sån :D

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
typ mina ögon...... ibland.

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
ÖGON, leende och snygga magar:D hahahah

8. Favoritsexsoundtrack.
donno ^^

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
lilla melodifestivalen 2002?

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Taylor Lautner!!!!!! haha (ëra tankar är nu; fjortiiiiis)

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
HAHA, tror jag då inte.

12. Har du strippat för någon?
njaaa..

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
haha, kanske när man var mega liten och fick sin första bh som inte att rymdes ut. HAHA.

14. Har du snattat?
när jag var liten, jaa!  hahaha

15. Har du moonat?
nej :D

16. Den du levt och upplevt mest med?
förutom föräldrar är de väl matthias och martin.

17. Hur många har du varit kär i?
en

18. Käraste ägodel?
mobiiiiil!

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
att ;) skulle höra av sig eller skriva något skoj :D

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
att klämas ihjäl ( löjligt jag vet ^,) dock inte de jag varit mest rädd för. De är nog att mitt hus ska brinna ner igen, då de är någon i ...

21. Homo, hetero, bi?
allt samtidigt. nä men hetro ju.

22. Vad är kärlek?
bra jävla fråga.

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
kommer inte på något just nu ..

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
massor...

25. Ordet är ditt.
Tack?

Har du haft sex i
Ett badkar/dusch?  ja/ja
På ett tak? nej
tåg/bil/buss? nej/nej/nej
En toalett? inte i en toalett men i ett badrum
I en park? ja
Bastu? nej
När var din första kyss? told you.
Hur gammal var ditt äldsta hångel? told yoooou
Hur många seriösa förhållande har du haft? 1
 Hur många gånger har du varit riktigt kär? 1 
När kramade du någon senaste? vet inte, för länge sedan.
Saknar du någon speciell nu? nä, fast aa. 
Har du svårt att bli kär? nej, eller jag tycker lätt om folk, men vet dock inte om jag blir kär lätt. 
När kysste du någon senaste? 1 - 2 veckor sedan? 
Ångrar du det? nej, faktiskt inte. 
Är du singel? ja. 
När fick du en komplimang senaste? aldrig. hahaa
Har du träffat någon internetperson? yes.
Har du hånglat med någon av samma kön? hahahaha, jaaa.

Favoritårstid: sommar
Favoritmat och dryck: dryck är cola och fanta, mat är nog tacos eller kinamat 
Favoritämne i skolan: graf 
Choklad el. vaniljglass: båda 
Gillar du när det åskar: nej, hatar

Vad köpte du senast: massor av godis till matthias 
Hur svarar du i telefonen: -hallLllÅååÅååÅÅ!!!! 
Hur svarar du i mobilen: samma :D
Vem ringde senast till dig: matthias
Sov du ensam inatt: nej, lotta sov här ju. 
Ätit sushi den senaste månaden: blää,. nej. 
Blivit slagen den senaste månaden: nej, 
Klockan nu: 22:52


 


fin tovis.


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0