tv kväll

Kollar på Desperate Housewives, fast det är paus nu, så tänkte blogga av mig lite babbel.

Dagen har bestått av att sova, sova, regn, regn,regn, idrott i skolan, och mera regn. Alltså har jag nästan varit inne hela dagen och det är väl de som är fördelen med vinter och höst;  att man får vara inne! På sommaren känner man sig nästan dum när man sitter inne när de är sol och varmt ute. haha!

Skulle egentligen träffat therese idag, men så blev det inte, vi får ta det någon annan dag.

Imorgon blire skolan hela dagen -.- suger. sedan på torsdag äre rugby... vill gå, men ekonmin pajar ;( aja, får väl festa istället om kagg vinner eller något skoj, men på lördag blire förmodligen utgång :)

nä, nu ska jag hoppa tillbaka till sängen och kolla på DH.
Purre! ♥


denna bilden har jag faktiskt tagit, hittade den häromdagen i en av mina mappar. tycker om den iaf : )


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0