So I put my hands up

Måste erkänna en sak...

Jag är väldigt arg i trafiken, jag har blivit som värsta bitterfittan i trafiken. Men till exempel som idag, då jag skulle köra hem från lotta, så ligger det en volvohelvete framför mig i 50!!!!!!!!! på en 80väg, jag kunde inte köra om för att jag hade inte någon bra sikt plus att de kommer bilar hela tiden från andra hållet, blir galen på sånt.

Och grejen är att det är alltid cp-volvosar som ska störa mig när jag kör, jag brukar sitta och skrika åt dom, för de är alltid dem som orsakar problem, för någon veckan sen skulle jag till skolan (tror jag?) och då ligger de en äckelvolvo framför mig, de var liksom frid och fröjd tills han saktar in asmycket, (bara för att störa mig säkert) jag blir galen och kör om, men när jag har kommit en bit framför tror ni inte att de ligger en volvojävel till framför mig då?  jag tror att de har någon slags pakt att göra mig galen i trafiken.

Hatar även folk som inte använder blinkers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur svårt äre? har så lust att köra in bilen i röven för att han inte blinkar, de blir ju bara hans fel. BAH.

vet inte vad ilskan kom ifrån?  eller jo, var nyss ute och körde och då låg de en äckelbil BAKOM som låg asnära och inte hade något liv. jag körde till och med för fort, hatar sånna också!!!!!!!


jag äe inte bitter....


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0