Den här staden är död, låt oss måla den röd

mhmm.... bokat utgång på fredag med tessan dåja, massor av najs! hoppas jag bara hinner skrapa ihop lite money : D

dagen har varit galen, arg som ett bi har jag varit iaf. ajaj! Kände för att klubba ner min lärare med en stol eller något då hon satt i 50 min och gav massor av kritik på mina arbeten som jag har gjort i grafen, de känns inte speciellt roligt då jag var nöjde med allt utom ett arbete... och resterade tid, alltså 10 min sa hon att jag var duktig´, men ändrade sin mening till ... fast du kunde gjort detta bättre. Kan säga att jag var fly förbannad när jag gick ut därifrån....  galet.

För en stund sen fick jag ett sms utav Tessan där hon skrev att det brann i ett hus i hagby, jag som är ganska så nyfiken tog bilen bort för att kolla...  först såg jag all rök, fick en klump i magen sedan såg jag huset när jag hade vänt för att köra tillbaka, fick så jävla ont i magen och blev nästan tårögd.. fick ganska mycket flashbacks från när de hände vårat hus. usch!

Snart äre pensionärsjävlar, sen efter det ska jag nog kolla på CSI och sedan nana. CSI är najs!



hittade världens finaste bild på tessan och mig ju!
(jätteold!!)


Mina Kommentarer
Postat av: therese

hahaha! den är inte tråkig den bilden! vi kanske kan ta LITE snyggare på fredag? neonpartykvällen du vet? ;)

2010-11-22 @ 21:39:08
URL: http://theresedawenpart.bloggplatsen.se/
Postat av: Madde :*

HAHA, hoppas verkligen de blir snyggare på fredag ;)

2010-11-22 @ 21:46:08
URL: http://madderomin.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0