blä

Nämn något som gjorde dig glad igår: inget vad jag kommer på just nu ;(
Säg en person du gärna hade umgåtts med nu:  ja ni, finns ett par. men ah...... finns även en.
Vad gjorde du kl 08 imorse: hade precis gått upp.....
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade med mammsen 
Det sista du sa högt: "Jaha, ne, men ah, fast ne"
Det senaste någon sa till dig: vet inte ^^ 
Vad har du druckit idag: ^cola och juice
Vad var det senaste du åt: potatis ;o
Vad var det senaste du köpte: godis ;o
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit!
Vad är det för väder hos dig nu: regn?  donno.
Godaste glassmaken: alla♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: japp
Sover du tungt: jag tror så
Drömmer du mardrömmar: jaaaa :(((
Trivs du med ditt jobb: har inget jobb :o
Favoritklädsel: bra fråga  ;b
Favoritlåt just nu: donno^
Vad ser du om du tittar till höger: ett fönster!
Vad gör dig glad just nu: inget faktiskt, för att jag är ganska besviken eller ledsen på alla i min närhet.
Vad ska du göra härnäst: sova i guess!
Höger eller vänsterhänt: höger ^^
Humör just nu: besviken, ledsen och trött
Favoritgodis: mörkchoklad!
Kläder just nu: mjukisbralls och allt de dära :)
Sommarplaner: skaffa ett jobb?
Hur många kuddar sover du med: fyra ;o
Vem sov du brevid inatt? migsjälv :D
Spelar du något instrument: noppp
Morgon eller nattmänniska: natt (H)
Vad är viktigast för dig: veta att mina nära och kära mår bra ;*
Är du kittlig: när jag vill :)
Snarkar du: nej:)
Stjärntecken: tvilling
Äckligaste insekten: spindlar!
Längtar du mest efter just nu: sol och värme'
Har du varit kär någon gång? absolut
Vem är du som person? en idiot
När är du född? 5 juni
Något som du ångrar? yes, endel.
När flyttade du hemifrån? inte gjort  ;o
Vad är det sexigaste du vet hos det andra könet? magar är jag svag för ;*
Vad är klockan nu? 21:12


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0