bombhot i lilla kalmar

Just det, ingen har väl missat att de var bomhot i lilla kalmar idag? Ne, jag menar väl de, fast kan berätta ändå. D

Det var så att de var någon virrig jävla snubbe som kände för att göra hela kalmar rädda för 2h typ. Ingen vet vad han ville eller varför han gjorde så, rätt wierd iaf.
Enligt Barometern fick han vad han ville? En mobil och cigg? .. öh. ja, ingen kommentar där.... ? För man gör ju verkligen bombhot för att man vill ha det.

Men man märker verkligen hur händelselöst lilla kalmar är tills en sån här grej händer, då alla går i extas. roligt. Fast jag ska inte säga att jag inte hade huvudet på topp och var ett frågetecken, för jag var inne på både barometern och aftonbladet genom mobilen hela tiden. Uppdaterade varannan minut, men som sagt var de ju inte så farligt. Han greps tillslut.
mysko?
japp!

Godnatt.



bild från barometern


Mina Kommentarer
Postat av: elin

det var jag.

2010-10-21 @ 23:43:17
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: Madde:*

visste väl de elon ;)

2010-10-22 @ 16:40:44
URL: http://madderomin.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0