dagens

Dagens humör: ledsen men glad
Dagens mående: Fethuvudvärk och fryser som ett isberg.
Dagens borde: Borde faktiskt inte göra något, gött mos.
Dagens frisyr: plattthår med raklugg, de ni!
Dagens klädsel: just för tillfället; leggings, stor tunika och raggsockor ♥
Dagens planer: kolla på kungarna av tylösand, HEHE oxh nana. 
Dagens vill ha: någon att mysa med.
Dagens längtan: att de ska bli heeeeelg, så man får sova :D
Dagens fundering: varför jag mår så konstigt
Dagens beroende: hm, faktiskt sjunga ;ooooo
Dagens tråkigaste: att jag hade hål i skorna när de regnade och att jag klev i alla vattenpölar som fanns eftersom jag inte såg för att de var mörkt ute  :(
Dagens tidning: den enda tidningen jag har kollar i idag är first style i skolan -.-
Dagens låt: Gubben i lådan! (a)
Dagens bild:

för att jag valde den som profilbild idag. HEHE


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0