negativdag? lite

hej mina noll läsare, trevligt att ni kunde titta in. HA-HA

Idag har dagen varit down, har haft hemskt ont i huvudet och varit väldigt trött och stressad hela dagen. Men när jag kom hem kollade jag lite på idioterna på tylösand och somnade sedan någon timme, vilket var väldigt skönt, mår lite bättre nu iaf : )

Imorgon är det en jobbig dag, jag ska förmodligen ta bussen till skolan för första gången på hundra år ;( Sen är de typ två(?) redovisningar och jag känner att jag inte alls är på de humöret. blä.

Nej, nu ska jag inte vara spernegativ som vissa andra.......

Jag har bestämmt hur jag ska göra min tattoo i nacken! Kommer bli awesome! Längtar tills den sitter på plats :D

Såhär fräsch ser jag ut just nu.....


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0