brabrabrahelg

Tänkte att jag skulle berätta lite om min härliga helg med mina flickor.

Efter skolan i fredags åkte jag hem och packade de sista och gjorde salladen som vi skulle ha dagen efter. Sedan vid sex tiden åkte jag in till staden för att hämta upp Elin och efter de åkte vi till lindsdal och hämtade Mathilda och Lotta. Sen åkte vi vidare till växjö där vi gick ut och tog en cider på en bar och sedan gick till och sov i bilen, det var faktiskt väldigt mysigt fast iskallt som näsan. haha!

På lördagen vaknade vi väldigt tidigt och åkte mot ullared! Massvis med sång i bilen och efter några timmar var vi framme där vi stod i en och en halv timme i kö för att komma in och när vi väl var inne shoppade vi i 3h ungefär, det fanns så sjukt mycket grejer, mitt pris blev iaf 400, men tog bort massor av saker eftersom jag inte hade råd. haha. var typ uppe i 800 först. hihi. Efter de gick vi och satte oss på en gräsplätt i solen och käkade min sallad, galet god var de faktiskt. hihi. Sedan bar det av till götet och i götet körde vi runt i 3h innan vi visste hur och vart vi skulle. Vi gick och åt på en kina restaurang som inte var någon höjdare alls, men vi blev mätta tillslut iaf. Efter de drack lite lite och gick en tur i göteborg och träffade både snälla och otrevliga människor. Sen efter ett tag åkte vi hem till Lottas vän och nanade i en vattensäng ;*

söndagen var de bestämt att vi skulle åka hem på förmiddagen, men när jag och lotta åkte bussen från lottas vän till göteborg såg vi en skylt att de var sista dagen på liseberg den dagen och mathilda och elin hade fått reda på att de var gratis inträde, så vi körde dit och köpte åkband och var där hela dagen! Det var sjkt roligt och massa värt det. Sedan vid sju tiden, tror jag, så började jag köra hemmåt mot kalmar och jag kom innanför dörren halv ett och somnade på två sekunder.

hihi, bra helg!




Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0