Dagens

DAGENS VILL HA: ny färg på håret!
DAGENS KLÄDSEL: körde på mjukis-stilen idag, trots allt söndag ju :) 
DAGENS SMINK: none
DAGENS FRISYR: toffs!
DAGENS HÄNDELSE: har städat, pluggar och även rensat min garderober. 
DAGENS LÅT: hm, don't know : )
DAGENS PLANER: Borsta gadarna och krypa ner och läsa lite i trafikboken
DAGENS SAKNAD: saknar ingen speciell, mest närhet : ) 
DAGENS DUMMASTE: åt pizza = galet ont i magen. 
DAGENS SJUKA: min hals på morgonen och kvällen ;o
DAGENS DROG: musik!  
DAGENS ROLIGASTE: Hm, tror inte de har hänt något roligt idag. 
DAGENS FAVORIT: mamma är bäst! 
DAGENS KÖP: na-da : ) 
DAGENS GODIS: Marabou premium 70%, yummi!  
DAGENS HUMÖR: upp och ner, mest upp : ) 
DAGENS ORD: har inget idag, kan vara ordet galet förresten ;)


le love

Godnatt! ♥


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0