mysigt med lista

frågor om allt..
vad heter du? madde romiiiiiin
vart bor du? däe du inte bor
har du något småsyskon? nej, eller... matthias brukar ofta säga att han är min lillebror, så en halv då :D
har du någon bästakompis? yes.
vad betyder hon/han för dig? myycket
tycker du att du är snygg? haha, finns väl dagar där jag trivs med mig själv mer eller mindre. så ibland.
har du bra självförtroende? nja, inte översrivet. jobbar på det :)
är du kär i någon? haha, nej.
isåfall vem? tomten in my<3
senaste tjejen/killen du kysste? you don't wanna know
senaste tjejen/killen du strulade med? samma som ovan
är du oskuld? nej
har du kysst någon idag? nej
förhållande eller singel? förhållande : )
vilken klass går du i? mp08AAAAAAA
vilken skola? lasseagg
har du facebook? yepppp.
saknar du någon? om jag gör.
vemdå?
har du legat i sängen brevid en kille? haha, ja.
brukar du duscha länge? nja, inte så : )
har du en tv på ditt rum? yepp (H)
har du lunarstorm? haha, nejnej,
gillar du att fota? mer förut, nu gillar jag väl de sådär :)
gillar du matte? nä, hatar matte
gillar du mat? ja, eller. god mat!
gillar du att shoppa? men absolut.
gillar du kläder? jepp
gillar du pengar? dum fråga?
vill du ha pojkvän? ja, men visst.
hur många nagellack har du? många, fast alla är typ röda konstigt nog.
är du blyg? nä, inte så.
gillar du att prata? ja, brukar bara babbla på.
har du någon forbi? skräckfilm(med blod, alltså typ om någon skär av foten och de strutar massor av blod plus när man opererar, fett äckligt) sen äre väl håriga spindlar..... usch
läser du någon blogg? nej?
vad har du för någon mobil? iphone in my<3
hatar du någon? haha, ja, eller ne, ogillar starkt ;D
saknar du gamla tider? faktiskt, ja.
skulle du vilja spola tillbaka tiden? yes, 2007<3
borstar du tänderna varje dag? jaaa, om jag inte glömmer ;((
gillar du hår? på huvudet?  ja, fint!
om du fick starta ett nytt liv, skulle du göra det? vet inte faktiskt.
något du skulle vilja va bra på? typ, eh.... kommer inte på något ;O
vad gillar du för musik? typ allt =)
när går du upp på morgonen? idag, 10.00 annars typ halv sju (a)
när går du och lägger dig på kvällen? 11kanske?
följer du något program? nej, eller typ dhw, fast de har itne börjat än.
gillar du fotboll? nää.
är du bra på fotboll? när jag vill  :D
är du bra på något? skratta?
har du någon tvångstanke? jaa, om någon puffar mig på fb måste jag puffa tillbaka, fett jobbigt.
skulle du vilja vinna 1 miljon? gärna!
gillar du apelsin? jorå.
tycker du din blogg är fin? den är gul, så jaaa!
vem är du i din klass? den bästa och roligaste (HAHA)
gillar du din klass? från dag till dag, men den är väl ok
känner du alla i din klass? känner och känner, nä.
är någon konstig i din klass? finns ett par : )
brukar du busringa? haha, nej..
hur mycket är klockan?  18:04
vill du bli modell? om någon frågade mig skulle jag inte säga nej.
sjunger du bra? nee, haha
finns det någon ful i din skola? hahaha, jaa :DD
gillar du smycken? yyes
brukar du vara hemma? ja. :D
har du skilda föräldrar? neje
har du kul just nu? hahah, rastlös.
är denna frågeställning rolig?
varför/varför inte? därför. HEHE

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0