På bussen

Hejhej :) nu sitter jag på bussen till skolan (börjar vid tio, men får ta en buss så att jag är inne vid nio, de suger!). Idag är de iaf en jättetråkig dag! Vi har religion, historia och projekt och företagande.... Och slutar vid halv fyra ;( men kan ju hoppas att det är god mat iaf, haha! Tänkte bara berätta om mitt konstiga uppvaknande; jag brukar tarm buss vid kvart över sju, men eftersom jag har sovmorgon gjorde jag inte det, men de visste inte mamma, så hon ringde kvart över sex(tror jag) men jag svarade inte för att jag trodde det var alarmet! Så jag bara tryckte bort de. Men jag svarade tydligen, de kom jag på efter några sekunder och spärrade upp ögonen och såg att jag hade svarat! Hahaha. Fattade ingenting först! Jag tror jag är en himla trött människa.../ haha. Nu ska jag gå av, men ha en bra dag :)

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0