Tankar om kärlek

Hej min fina gula blogg! Jag har lagt mig i sängen nu för att jag tänkte sova, men så blev det inte. Jag kollade igenom gamla blogginlägg för typ ett år sen. I varje inlägg var philles namn nämnt, eller älskling. Jag kan inte fatta att jag var så kär, det är galet. Jag hade t.ex skrivit att jag saknade honom så att de gjorde ont efter en dag (träffade honom på morgonen) men han skulle komma till mig på kvällen. Blir man inte lite patetisk när man är kär? Alltså, ta inte detta fel nu, jag älskade verkligen honom och älskade att umgås med honom. Men nu efteråt känner jag att jag nog var lite patetisk. Haha! Samtidigt är jag glad att jag har skrivit ner vad vi gjorde och så, för de är ju kul och titta tillbaka lite då och då och känna att jag var verkligen helt såld! Det var fint! Att kolla tillbaka och se hur man var då och vad som var de största problemet just då när man nästan hade allt och jämför med nu, vad som gör en mest besviken och ledsen. Allt var mycket lättare och finare då. Men antar att det är så :) nu ska jag inte tråka ut er med tomt snack. Ha en fin kväll/natt! :)

Mina Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hoppas du sov gott :)



SV; Haha vad kul :D

2010-09-05 @ 11:26:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0