happyday

HEJ!

idag mår jag bra och idag kan jag blogga! Fint va?

Idag har jag varit på körskolan och kört! Har även bokat uppskrivning och uppkörning! Slutet är nära och jag är så jävla glad över det :) Känner verkligen att jag har utvecklats inom körningen, är mycket säkrare och är inte rädd längre! Mycketmycket bra!

Jag gick till skolan efter körningen och då hade vi religion + lunch sen stack vi till kalmar salen där en mycket tråkig föreläsning skulle hållas. Jag och lotta hittade på lite små roliga saker så som att räkna alla lampor i kalmarsalen och skratta lite! mycket bättre än föreläsningen! hih!

I morgon äre fredag= lång dag i skolan .. histora,religion och projekt&företagande = hemsk dag! Efter skolan blir de övningskörning  :)

såhär glad är jag;

 

jag tror tummen upp är min grej ; )


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0