balklänningar...

.. ja, det är ett stort problem ;o

Jag var iaf och prövade massor idag, hittade en awesome klänning. men den tänker jag inte visa, men kan visa lite andra klänningar som jag testade.







de två bilderna som kommer här är den balklänningen som jag förmodligen ska ha och de är de två färgerna jag väljer mellan, fattar ni hur svårt de är? ;o  omgomgomg


(den understa är mer gul i verkligheten än på bilden)

Mina Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, vilka fina klänningar...

Förstår att det inte är lätt, men du blir fin i vilken som....det är jag säker på..

Kram<3

2011-01-12 @ 10:25:19
Postat av: Cilla

Du är otroligt fin i den röda klänningen.

Men av dom sista kan jag tänka mig att den gula passar dig perfekt, du som gillar gult med :)



Kram från moster Cilla/

2011-01-16 @ 11:47:22

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0