och allt dedär

Det är galet vad allt ska vara förvirrande. Bli helt galen på mitt huvud, varför kan man inte stänga av allt ett tag?  en vecka eller så. Fast de skulle nog alla tro att jag var efterbliven och inte änga med alls. Blir bara så trött, för mitt huvud är fyllt med problem och andra jobbiga tankar, de är så att om man tittar noga kan man se massor av tankar i mina ögon = det börjar bli för mycket just nu. 

Vad vill jag? Borde jag? Varför är de såhär? ...

Onsdag längtar jag till iaf. Ska åka till växjö och beställa min äälskling! (balklänning) =D PLUS att det blir förmodligen utgång med en galet saknad tjeja vid namn ElOonN! =D

Nu ska jag ta en dusch och sedan titta på Solsidan och sedan sova.
PUSS på er.


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0